۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲

استاندار کرمانشاه:

آمریکا باید به اندازه برد موشک خیبر شکن از ایران دور شود

آمریکا باید به اندازه برد موشک خیبر شکن از ایران دور شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مقابل زور باید با زور ایستاد و موشک‌های خیبر شکن که یک هزار و ۴۵۰ برد دارد یعنی آمریکا باید به این اندازه از خاک ایران دور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب نور بود این انقلاب ۲ رکن اصلی دارد.

وی در رابطه با رمز موفقیت انقلاب اسلامی در ایران، افزود: یک انگیزه الهی مقصد را برای ما مشخص کرد و باعث شد رمز اصلی موفقیت انقلاب را که وحدت کلمه است درک کنیم به گونه‌ای که در شروع انقلاب همه اقشار احساس تکلیف کرده و پشت سر امام بودند و باعث بقای پیروزی اتقلاب شدند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از ویژگی‌های انقلاب ما اسلامی و امامی بودن آن است که با عنایت ویژه خدا همراه بود و انقلاب را به یک انقلاب سراسری تبدیل کرد و مردم فرمان امام را تکلیف می‌دیدند و هنگامی که حضرت امام فرمان‌هایی را صادر می‌کردند مردم گوش به فرمان بودند.

وی گفت: افراد فاسدی در این مملکت حکومت می‌کردند که مردم ما سبب کنار زدن این تفکرات فاسد شدند و از زمانی که مردم پیروز میدان شدند دشمن به هرگونه‌ای که بود برای پیشبرد اهداف خود از این هدف جلوگیری کرد و حق دخالتی را در گذشته در تصمیمات کشور نداشتیم با انقلاب این تصمیمات را به خود واگذار کردیم.

امیری مقدم بیان کرد: مردم ستم دیده دنیا چشم و نگاه به ایران دارند، هشت سال تمام دشمن به صدام‌حسین کمک می‌کرند و نظام جمهوری اسلامی تنها به پیروزی رسید و این با دلاورمندی های جوانان پیش رفت که بالاترین افتخار است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه سیاسی حال جز برترین‌ها هستیم به گونه‌ای که در دنیا روی ما حساب کرده و در روزگاری سر می‌بریم که دنیا دنیای زور است و در مقابل زور باید با زور ایستاد و موشک‌های خیبر شکن که یک هزار و ۴۵۰ برد دارد یعنی آمریکا باید به این اندازه از خاک ایران دور باشد.

امیری مقدم در رابطه با دستاوردهای انقلاب گفت: دستاوردهای نظامی ما بالاتر از همه است و با وجود تحریم‌ها بالاترین قدرت را داریم، اگر بخواهیم در حوزه دستاوردهای علمی، پزشکی و فرهنگی صحبت کنیم در حال حاضر در المپیادها حرف اول را می‌زنیم.

وی افزود: امروز روی پاهای خود ایستاده و اقدامات مناسبی صورت گرفته اگر به گذشته انقلاب نگاه کنیم خدمات رفاهی نداشتیم و به لطف انقلاب خدمات رفاهی به همه‌جای کشور انتقال پیدا کرده و تنها تعداد کمی از این نعمت‌ها برخوردار نیستند که برای خدمت‌رسانی به آن‌ها در تلاش هستیم.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: امروز مردم ما در فرمان رهبری خود در فضای مجازی باید امیدآفرینی و ایستادگی کنند و تنبلی را در خود راه ندهند.

وی گفت: من به عنوان خدمت‌گزار و همشهری شما افتخار می‌کنم که به شما خدمت می‌کنم و بحث بیکاری مربوط به قبل از انقلاب است و باید فکر اساسی برای کرمانشاه کرد، کرمانشاه یک استان چهار فصل، تاریخی، فرهنگی و از نظر گردشگری قطب برتر است و باید از این توانمندی‌ها استفاده کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: مردم ما مردم ارزشمندی هستند که باید برای آنها کار کرد و وقتی استان را به خوبی معرفی نمی‌کنند توقع نمی‌رود در استان سرمایه گذاری انجام شود.

امیری مقدم به سخن رهبر اشاره کرد و گفت: حضرت آقا کرمانشاه رو سینه ستبر و چهره زیبای کشور تعبیر کردند و چه تعبیری بالاتر می‌توان داشت.

وی بیان کرد: جهاد تبیین یک فرضیه قطعی فوری است و از همگان در خواست دارم در این جهاد شرکت کرده و نقش خود را ایفا کنند و استان خود را به جایگاه اصلی بکشانند.

کد خبر 5422511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha